Dün yine bi kızdan çıkma teklifi aldım.Gerçi bu bu yıl ki 2.  x) Yine dememde sakınca olmasa gerek ben kendime,fiziğime güveniyorum devamı gelecektir umarım egomu farklı bi yönden tatmin etmiş oluyorum. :P

Her zamanki gibi sınıfta oturmuş iğrenç espiriler yapıyor ve ıyyyy diyip sonrada gülüyorduk.Aslında zekice espiriler ama kötü kategorisine giriyor nedense...Aklıma bi fıkra geldi durun onu anlatıyım.

Bi adam varmış sabah bakkala gazete almaya gitmiş.Bakkala demişki bana bi akşam bi de sabah verir misin?Bakkalda snsa günde bi posta yeter demiş. :))

Bu fıkrayı kim yazdıyda bulduysa alnından öpmek istiyorum. :P Son derece zekice.
Neyse kaldığım yerden devam edeyim.Karşı sınıftan arkadaşın biri geldi ve Kezban Gül senden hoşlanıyormuş dedi.Pat diye.Bende ona Kezban Gül'len konuşmak istediğimi söyledim.
Kezban Gül Allah var güzel kız ama ufak bi sorun var ben hem cinslerimden hoşlanıyorum. x))
Kezban Gül'e çok güzel bir hatun olduğunu fakat başakasından hoşlandığımı söyledim.Yoksa peşimi bırakmazdı.İnsan yakışıklı olunca böyle oluyor :P

Mercan'da bunları sinema salonunda filmi en önden seyreder gibi seyrediyordu.Bi gözüm Kezban Gül'de diğer gözüm Mercan'daydı.Daha önceki gibi kayıtsız mı kalacaktı yoksa ağzını açıp bi şey diyecek miydi bana diye meraktan çatlamıştım o dadikalarda.

Sınıfa girdim bizim grubun gülüşmeleri arasında Mercan bana neden kabul etmedin diye sordu.Sanki nedenini bilmiyormuş gibi.Bende kendimi yeni bir ilişkiye hazır hissetmiyorum dedim.Arkadaşların arasında.Ama içimden;Senin yüzünden lan piç orospu  senin yüzünden demiştim ama o bunları duyamamıştı doğanın kanunları yüzünden.

Yine uzadı....:)) Gut bay,Gut ın tak



0 Reply to "Bu devirde yakışıklılık zor iş :P"