15 tatil bitti ve okullar açıldı.Okulun ilk günü Mercan,ben ve kankamız Döndü Su (takma isim takalım) ile okuldan kaçmıştık.Önce İstiklal turu yapmış daha sonra İstiklal'e giden her vatantaşın yaptığı gibi kiliselere girmiştik.Aslında hiç gitmedim yer değil Döndü Su ısrar istediği için girdik ve bi kaç fotoğraf çekildik.

Daha sonra Galata Köprüsü'nün altına nargile içmeye gitmeye karar verdik.İstiklal'de aşağıya doğu inerken Döndü Su'ya Sugar'ın sokağını göstermiştim.Bak burada gay cafe var diye.Döndü Su bana artık ben sevgili bulunca Mercan'la el ele tutuşur oraya gidersiniz demişti.Mercan suratında bana orayı gösterdiğim için kzıan bir ifade vardı.Gerçi Mercan hiç sugara gitmemişti.Zaten bende 3,4 kere gittim :) Hemde Mercan'ın arkadaşıyla...Mercan tanıştırmıştı bizi sordaan çok iyi arkadaşolduk....

Galata Köptüsü'nde bir cafeye geçtik ve nargilemizi biralarımızı söyledik.Çok sessizdik ikimizde Döndü Su konuşuyordu sadece.Bizde Döndü Su'nun sorularına cevap veriyorduk.

...neyse akşam oldu Mercan balık ekmek yedi ve otobüse binmek için kalktık cafeden otobüs durağına doğru yol aldık.Otobüse bindik sonunda güzide semtimize geldiğimizde Döndü Su bizden önce indi.Otobüste Mercan'la yanlız kalmıştık.En arka sırada.Hiç konuşmadık arada gözlerim ona doğru kayıyordu bi ara farkda etmişti zaten o da bana bakıyordu çaktırmadan benim gözlerim dolmuştu ama kendi toparladım hemen.
Otobüs Mercan'ın ineeği durağı gelmişti Mercan indi ve telefonunu otobüste düşürdü bende kapı kapanmadan hemen elefonu aldım ve Mercan'a verdim.
Mercan bana ne dese beğenirsiniz Allah razı olsun dedi.......
Onunla o durakta inip eve kadar yürüdüm.

Ertesi gün okuldan yine kaçtık arkadaşlarla Mercan o gün okula gelmemişti.Okulun yakınındaki cafde oturmuştuk arkadaşlarla kolamızı yudumluyorduk.Kızlar Mercan'ıda çağıralım dediler.Mercan'ın sınavı varmış sınavdan çıktıktan sonra yanımıza geldi.
Saat 4 gibi kızlardan birinin sevgilisi geldi ve kavga ettiler aslında tartıştılar.Sonrada havamız kaçtı ve hepimiz evlemirize dağıltık.

Ben ertesi gün Mercan'ı okula gecelek diye bekliyordum ki ilk bir hafta gelmedi.Zaten 2. haftanın ilk 3 günüde raporluydu.

Şu anda okulun 4. haftası.Değişen pek bir şey yok sadece bana bazaen ders programını soruyor Döndü Su bizi çaağırdı diyor o kadar.Döndü Su'nun yanına giderken de farklı yolardan gidiyoruz bazende...

2 Reply to "Yakınımda Hemde Çok Yakınımda 4"

  • Adsız on 3 Mart 2009 05:35

    burda işler bayabi karışmış bakıorum :D hemen açıklamalısın diğer adsızı yatıştırmak için :P

     

    Kendine Gel Kendine♥ on 3 Mart 2009 07:54

    sıradan bir arkadaş gibi öpüşmüştük yanaktan :)

    ->sevgili adsız
    istediğin soruyu sorabilirsin asosyetik@gmail.com dan bana... heyecanlandırdır beni haaa arkadas çıkıyormusuz bide. x)

    ->Diğer adsız
    özür dilemene gerek yok bende senin sandığın gibi sanabilirdim...

    kimseye bi şey anlatamdığım için yazmaya karar verdim içimi bosaltmak için...değeceğine inanıyorum ama vereceği tepkiler çok garip oluyor ya da hiç tepkı vermıyor...unutmaya açalısıyorum bu saferde ya unutuktan sonra tekrar ortaya çıkarsa sorusu beliriyor aklımda