İyiki şu bloğu açmışım be!Hiç kimseye anlatamadıklarımı burada yazıyorum içimi boşaltıyorum.Gerçi daha çok yeniyim kimse beni okumuyor ama bi gün birileri benide okur. x)
Kaldığım yerden devam edeyim.

O'na bi isim takacağım O'nun adı Mercan olsun.Tüm bunlar 15 tatilden bir hafta önce olmuştu.Önümömüzde koskocaman bir tatil vardı.Aslında bu tatil Mercan için iyiydi düşünebilirdi belkide içindeki sorunları çözebilir tekrar bana geri dönebilirdi.

O hafta arkadaşlarla birlikte Issız Adama gitmiştik.Mercan'la Issız Adam birbirlerine biraz benziyorlar ikiside çıktıktan sonra sen benden daha iyilerine layıksın demişti.

Akşam msnde arkadaşlar ve Mercan toplu konuşma yaparken Mercan bende Issız Adam olucam demişti.Bu sözü bende bi umut uyandırmıştı.Beni seviyor diye.Seviyor olsa bile neye yararki gay olmayı kendine yediremiyor.Kendiyle varoluşuyla savaşıyor.Hem kendine hemde bana acı çektiriyor.

Aramızda hiç bir şeyde olmamıştı öpüşmemiştik bile.Eğer sex yapmış olsaydık ve ben gay değilim demiş olsaydı anlayabilirdim belki.Zaten hala anlayamıyorum.Kendine yediremiyorolmalı bende yedirememiştim sanıyorum ki başlarda hiç kimse yedirememiştir kendine gay olmayı.
Ama tanrı bizi böyle yaratmış kendimizi bu şekilde kabullenmemiz gerek değil mi?Ben aslında kendimden çok Mercana üzülüyorum ya bi kadınla evlenirse? İşte o zaman mutsuz evde kavga eksik olmayan bir aile daha.Hele bi de çocukalrıda oldumu felakat!

...Daha sonraları bana beni hala seviyor musun? diye sormuştu bende vereceği tepki ne olur diye hiç düşünmeden evet demiştim.Git gide daha da aşık oluyorum sana demiştim dürüstçe.Dürüstlük bazen böyle çok sevdiğin birini kaybetmenede neden olabiliyormuş merğersem.

Benden zaten uzaktı o cümlemden sonra daha da uzaklaştı.Dürüsüt olmamalıydım O'na bu konuda.Ama savaşını kazanmış olabileceği gelmişti aklıma.

Ve araya 15 tatil girdi.Tatilde tüm arkadaş grupları ve Mercan buluşurken sırf üzülmesin beni görmesin diye tatil boyunca evde oturdum.Mercan mutlu oluyordu oralarda kendimi buna inandırmay çalışıyordum ama başarmıyordum biliyordum ki onunda aklı bendeydi ki eminimki halaa bende....

1 sonraki yazında şu ana geleceğim ve artık günü günü olanlanları filan yazacağım....:)


5 Reply to "Yakınımda Hemde Çok Yakınımda 3"

  • Martie! on 1 Mart 2009 11:34

    Bu yorum yazar tarafından silindi.  

    Kendine Gel Kendine♥ on 2 Mart 2009 08:34

    ->Martielex
    Hoşbulduk teşekkür ederim :)

     

    Adsız on 2 Mart 2009 08:58

    buram buram hetero kokuyorsun... bununla ilgili, daha çok kitap okumalısın!...

     

    Adsız on 2 Mart 2009 12:21

    yaşın kaç bilmiyorum ama yazılarından da anlaşılcağı gibi gençsin bayabi sen çocuğa takmışsın ben olsam bnde takardım ama en iyisi unutmak kim bilir karşına daha neler çıkıcak boswerr salla :D

     

    Kendine Gel Kendine♥ on 2 Mart 2009 12:23

    @Adsız
    Öyle oldu galiba.Ama her an dibimde unutmaya çalışsamda unutamıyorum....