Asosyetik'in Evren'i ;)

Posted on 04:21, under

Şu sıralar gördüğüm her yakışıklıya aşık oluyorum okur.Cidden! Hoşlanıyorum aşık oluyorum sürekli fotoğraflarına bakıyorum.Her ne kadar benden habersiz olsa da bu insanlar biliyorum ki hiç bir zaman mümkün olmayacakta onlarla ilgili düşündüklerim.Abaza gay asosyetik'in evreni karşınızda...




1 Reply to "Asosyetik'in Evren'i ;)"

  • Adsız on 16 Eylül 2014 05:56

    Merhaba!
    Harika bir blog, ne kadar başarılı! Belki bu site sizin için faydalı olacak: http://kutucugum.com/

    Bu ücretsiz ve limitsiz depolama alanı ve siz burada bir albüm oluşturabilirsiniz ve ona tüm şarkılar, filmler ve saire koyabilirsiniz. Aslında her şey. Bunu sayesinde takipçilerinizle daha çok şeyi paylaşabilirsiniz – onlar siteye kayıt olmak zorunda değiller. Unutmayın ki siteden her şeyi de indirebilirsiniz. Buna bir bakın lütfen, belki beğeneceksiniz.
    Selam, Can