Şiddet

Posted on 13:23, under

Şiddet!
Adım gibi eminim ki hiç bir zaman Türk toplumunda eksik olmayacak.Türk toplumu yerine Türkiye Cumhuriyeti desem daha doğru olur aslında.
Sırf düşüncelerini belirtti diye okullarda öğrenciler birbirlerine giriyor.Gerçi artık fikir kavgaları okullarda değil facebookta başlıyor.Paylaşılan videolar altında insanca başlayan tartışmalar küfürler aracılığıyla birden hayvanlaşarak kavgaya kadar gidebiliyor...
Kendi başıma geldi biliyorum.Ben gayet seviyeli ve düzgün bir dille fikirlerimi beyan ettiğimde 1. sınıf cahil ve insan dışı varlıklar celallenerek tehtid ediyorlar...
Gerçi bu zamana kadar hiç birinden korkmadım ama düşüncelerimi sonuna kadar savunacağım düşünce suçu sayılmayana dek!

Bir başbakanın bile bir çocuğu dövebildiği bi ülkede şiddetin olmaması azalması dahi beklenemez...

Bence eğitimin amacı bir şeler fizik matematikköğretmek değil insanları eğitmek evcilleştirmek olmalı....En azından ilk öğretim 5. sınıfa kadar.Sonuçta ağaç yaşken eğilir...

1 Reply to "Şiddet"

  • Adsız on 21 Mart 2009 14:50

    bence fazla böyle muhabbetlere katılma başına büyük dertler alabilirsin bazı gözü dönmüş kişiler bunları yanlıs anlayıp zarar verebilir boşuna dememişler barbar türkler hepsi için geçerli değil tabi