Hey Mam,Dad :S

Posted on 09:05, under

Hem annemden hemde babamdan nefret ediyorum.Hiç bir şey yapmamış olmama rağmen kızmalar  hakaret etmeler şeytan atla balkondan aşağı diyor.

Önce babamdan başlayalım antrapoza giriyor herhal arkadaşlarımdan baban anneni Orospu Pakize ablayla aldatıyor diyen bi çok arkadaşım oldu.Ben sırf annem üzülmesin diye sesimi çıkartmadım.KEşke çıkartsaymışım.Bu sırada babama olan nefretim büyüdü tabiki.

Annem ise internette elin adamlarıyla konuşuyor kaç kere cam açmış adamlarla konuşurken yakaladım.Sadece internetten konuşsa iyi telefonla bile konuşuyor. :S

Şimdi ben sorunlu bir birey olmayayımda ne olayım.Birbirlerine kızıp benim üstüme geliyorlar.Bende ağızlarının payını veriyorum tabiki sonunda yine hep ben suçlu oluyorum ama.

En kısa zamanda büyüyüp okuyup buralardan kaçmayı planlıyorum ne bok yerlerse yesinler yeterki benden uzak olsunlar............

5 Reply to "Hey Mam,Dad :S"

  • Adsız on 8 Mart 2009 10:01

    ya nasıl başlıyım bilmiyorum ki :S çoğu kişinin anne babası bu tip şeyler yapıyor emin ol kiminin foyası ortaya çıkıyor kiminin ki gizli kalıyor..Ama anladığım kadarıyla henüz yaşın küçük.Biraz sabretmelisin.Kaçarak değil ben buyum diyerek kendi hayatını kurmalısın...Anahtar kelime sabır....

    Sevgiler...

     

    Adsız on 8 Mart 2009 10:20

    o pakizede ne şıllıkmış ya bekar erkeklerin suyumu çıktı evlilerle fingirdio.iyi dayanıyosun valla sen..

     

    Kendine Gel Kendine♥ on 8 Mart 2009 11:29

    ->Uçan Depik
    evet küçük sayılırım daha 15 yaşımdayım sabretmek yeterli olmuyo bazen ama....

     

    Adsız on 8 Mart 2009 12:03

    yetmeyecektir.her gece yatağına uzanıp yalnız kaldığında belki de sabahlara kadar ağlayacaksındır ama göz yaşlarınla güçlenmeyi öğrenmelisin.Yoksa çabuk yutar seni bu düzen.

     

    Kendine Gel Kendine♥ on 9 Mart 2009 10:12

    ucandepik

    saol :)